Geri Döndüm

April 16, 2006 at 10:02 am 6 comments

Herkse yeniden selam. Artık orta yerimden çatlayacaktım biraz daha yazamasam. Benim blog kafayı yedi. Ben zaten anlamıyorum, ftp'ydi ıvırdı zıvırdı. Bana yardımcı olan arkadaşım da işin içinden çıkamayınca, iyice işin içinen çıkılmaz oldu. Gtechnics'te sağolsun, kesintili bir yardım hizmeti sundu. Ya ben bu işleri tam bilmediğimden sorunu tam anlatamadım onlara ya da beni iplemediler.

Neyse, artık takmıyorum. Eski yazılar gitmiş onu da takmıyorum. Biraz daha yazmazsam patlayacaktım çünkü. Oh be.

Bu arada, eski yazıları zaman içinde aktaracağım buraya da. Ama eski yazılardan ya da hazırladığım ödevlerden ihtiyacınız olan birşey varsa söyleyin, önce onları aktarayım (hani ödev mödev yapan vardır, lazımdır diye)

Geri dönmek çok güzel :
Görüşmek üzere

Entry filed under: Genel. Tags: .

Bilgi Toplumu

6 Comments Add your own

  • 1. Tansel Güçlü  |  April 17, 2006 at 2:15 am

    Hoş geldin Zeynep. Gözümüz yollarda kaldı vallahi🙂

    Reply
  • 2. zeynepozata  |  April 17, 2006 at 6:11 am

    E ancak oldu🙂

    Reply
  • 3. ozgur  |  April 17, 2006 at 6:53 am

    hayırlı olsun. Umarım eski yazılarını da eklersin

    Reply
  • 4. Tuğba  |  April 17, 2006 at 7:07 am

    Biz de blogistan’la yaşamaya çok alışmışız. Yeni adresi hemen sık kullanılanlara ekledik. İyi ki döndün…

    Reply
  • 5. İçlem  |  April 17, 2006 at 7:25 am

    Hoşgeldin. Seni hergün görsek de yazılarını çok özledik, hoşgeldin.

    Reply
  • 6. Marketing Post  |  April 17, 2006 at 9:06 am

    blogu düzeltemeyince erken tatile girdin diye düşünmeye başlamıştım ki yanıltın beni🙂

    hoşgeldin tekrardan

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

