Soruna Nereden Bakıyorsunuz?

April 20, 2006 at 6:47 am

Daha önce yazdığım adres (zeynepozata.org) bir sabah aniden hata mesajı vermeye başladı. Ne olduğunu anlamadık, sayfayı da düzeltemedik. Sonra gtechnics’i aradık. Sayfa açılmıyor, hata mesajı veriyor dedik. Sorunu anlatabilmek için sayfalarca yazı yazdım. Halbuki sayfa açıldığında soruna dair hata mesajı gözüküyordu. 

Şimdi eski adresimi bu sayfaya yönlendirmeye çalışıyorum. turkticaret.net yönlendirmeyi yaptık diyor. İyi ama adrese girince yönlendirme gerçekleşmiyor diyorum. Bana “yönlendirmeniz incelenmiş ve herhangi bir sorun tespit edilmemiştir” cevabını veriyorlar.

Karşı taraftan bakınca sorun yok, ama benim tarafımdan bakınca sorun var.

Pazarlama, soruna/işe müşteri tarafından bakmak da değil miydi aynı zamanda?

Kafam çok karıştı, çok.

Entry filed under: Genel. Tags: .

Ben Nerde Yanlış Yaptım… Gecenin Üçbuçuğunda Wap


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

