Gecenin Üçbuçuğunda Wap

April 21, 2006 at 8:20 pm 7 comments

Ödev yetiştirmeye çalışmaktan iflahım kesildi. Geceleri çok geç yatar, sabahları ise erken kalkar (zorunlu olarak) oldum. Sizin anlayacağınız yarı uykulu dolaşıyorum son zamanlarda. Hatta bazen ayaktayken bile içimin geçtiği oluyor. Bu beden beden olalı, böyle işkence görmedi.

Dün gece üçte yattım, tam uykuya dalarken birden telefonuma mesaj geldi. Saat üç buçuk, yataktan yarım metre zıpladım. Turkcell, wap ayarlarımı gönderecekmiş. Bir dakika geçmedi ikinci mesaj geldi. Ulen ben 8 senedir senin müşterinim, bir kere wap kullanmamışım, gecenin üçbuçuğunda ne acelesi var wap ayarı göndermenin. Saatler torbaya mı girdi?

Kime, ne diye yazıyorsam bunları.

Neyse, sinirim hala geçmemiş demek ki…  

Entry filed under: Genel. Tags: .

Soruna Nereden Bakıyorsunuz? Küçük Tavuk Her Dem Piliç

7 Comments Add your own

  • 1. sincap  |  May 4, 2006 at 5:00 am

    Merhaba,
    Konuyu Turkcell’de ilgili kişilere ilettim. Hızlı şekilde aksiyon aldılar.
    Bundan sonra gecenin üç buçuğunda wap ayar mesajı almayacaksınız🙂

    Reply
  • 2. zeynepozata  |  May 4, 2006 at 7:11 pm

    Çok teşekkürler ama ben de akıllandım. Yatarken cep telefonunu baş ucuma almıyorum artık. Nolur nolmaz🙂

    Reply
  • 3. selim  |  May 18, 2006 at 3:13 pm

    Bende telefon şirketi ile irtibata geçtim bidaha wap destekli telefon çıkartmıcaklar söz verdiler😀

    Reply
  • 4. zeynepozata  |  May 21, 2006 at 7:44 pm

    İyi olmuş, kaldırsınlar tabi ya. Aslında benim gibi teknoloji özürlüler (ve belki de yaşlılar için) minimum özellikli telefonlar çıkartsalar daha iyi olur. Bize renkli ekranmış, wap’mış şuymuş buymuş gerek yok. Ekranı geniş olsun (ki yazıları okuyabilelim), tuşları büyük olsun (ki parmaklar kalın, zor tuşlanıyor küçükler) ve pili uzun süre gitsin (alışkanlık olmayınca şarj etmeyi de unutuyor insan) yeter. Gerektiği zaman aranalım gerektiği zaman da arayalım. Tabi ses de önemli, öyle polifonik falan olmayacak. Çok çıkmıyor onların sesi, eski ev telefonları gibi çalmalı, cümle alem duymalı ki telefonun çalıyor diye uyarsınlar🙂

    Reply
  • 5. kenan günaydın  |  June 5, 2006 at 6:09 am

    umarım tüm bu çağrılardan türkcell bir ders çıkarmıştır
    aslında bu iyi mi yoksa kötümü bilemiyorum çünkü bazılarımız telefonumuza mesaj gelmesi için dört gözle gece üçü veya dördüde bekleyebilir yani yalnızlığını türkcell in attığı bu smslerle giderebilir
    başımı geldiği için söylemiyorum çevremden gördüğüm için bunu sizinle paylaşmak istedim

    Reply
  • 6. zeynepozata  |  June 5, 2006 at 2:39 pm

    Sanırım bir ders çıkartmışlar, yukarıda gelen yorumlardan öyle anladım ben. Gecenin üçünde gelen mesajlarla yalnızlık giderme konusuna gelince, hiç böyle düşünmemiştim aslında.

    Reply
  • 7. Adem  |  June 27, 2006 at 9:54 am

    PDKS, GKS, Personel Devam Kontrol Sistemleri, Giriş Kontrol Sistemleri, Maaş Hesaplama, Bekçi Tur,
    Turnike, Bariyer, C4128, Bodro Aktarımı, Yıllık izin takibi, Proximity Kart

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 321,028 hits
free webpage counters

