Uzun bir aradan sonra, Yeniden Merhaba…

May 15, 2006 at 6:47 pm Leave a comment

Uzun zaman oldu birşeyler yazmayalı. Aradakiler eski yazılardı, onları saymıyorum. Nedenine gelince, malum, vize haftasıydı ve cılkım çıktı diyebilirim. Bir insanın ne kadar az uyku ve ne kadar çok kahve ile yaşayabileceğini test ettim. Fena değil, öyle de yaşanabiliyormuş ama nedense çevremdeki insanlar sürekli bir yavaş çekimde gibiydi. İnsan gözü açık da uyuyabiliyormuş meğer. Neyse, bütün bir haftasonu uyuyunca normal bir insan görüntüsüne yeniden kavuştum sayılır.  

Uykusuz kalmamın tek nedeni vizeler değildi aslında, bir neden de vizelerden önceki haftasonunda İstanbul’a gitmemdi. Başka hiçbir kuvvet beni yerimden oynatamazdı ama konu diğer pazarlama blog yazarlarıyla tanışmak olunca, durum değişti (buna da değdi doğrusu). Uzun bir süredir, çok severek takip ettiğim blogların yazarlarıyla tanışma fırsatım oldu. İşte toplantı sonrası çekilen fotoğrafımız (A.Selim Tuncer’den arakladım bu bölümü🙂

Yuvarlak masa toplantısına katılan pazarlama ve reklam bloglarının “gerçek” sahiplerini tanıtmak isterim: [1] Atölye, Tunç Kılınç (Fark yaratma atölyesi ustası…) [2] Eylülce, Gaye Ör [3] Marketing Türkiye, Günseli Özen Ocakoğlu (Genel Yayın Yönetmeni, ev sahibi…) [4] Elmaaltshift, Fırat Yıldız (’ın kaşları ve alnı!) [5] Molaverrahatla, Arzu Cihangir [6] Brand Box, Onur Yüksel [7] Pazarlama Canavarı, Dr. Zeki Yüksekbilgili (’nin kaşı ve burnu…) [8] Project House, Serhat Akkılıç (O da ev sahiplerinden…) [9] Ana Fikir, Selim Yörük (Aramıza karışan ördek yavrusu… Kanatlanınca uçup bizi bırakmayacak ama…) [10] MarketingMa, Alper Akcan (’ın gözleri ve çok çalışan beyni…) [11] Junior Copywriter, Murat Kaya (Pek junior gibi görünmüyor, onun da adı öyle!) [12] İnteraktif Yaklaşım, Murat Buyurgan [13] Pazarlama ve Başka Şeyler, Serdar Öner (Fotoğrafı onun çektiğini söylemiştim, ama bu kareyi Marketing Türkiye’den Burçin çekti.) [14] Marketallica, Özgür Alaz [15] Blogistan, Ben [16] A.Selim Tuncer (Biraz ürkmüş gibi duruyor, çünkü fotoğraf makinası gözüne giriyordu!)

Okumadığım bir blog olduğunu fark ettim bu toplantıda. Junior Copywriter, Murat Kaya. Ben nasıl kaçımışım bu yazıları diye de kızdım kendime. Okunmasını şiddetle tavsiye ettiğim bir yazar, mutlaka bir göz atın. Bir de daha önce çok az okuduğum Ana Fikir, Selim Yörük’de önemle takip edilecekler arasına girdi. Diğer yazarlar alınmasınlar, onları zaten sürekli takip ediyordum🙂

Bu arada, yukarıdaki fotoğraf benim internetteki ilk fotoğrafım, yani ben de artık bu sanal alemde gerçekliğimi ispat etmiş oldum. Hadi bakalım hayırlısı…  

Entry filed under: Genel. Tags: .

Etnografik Tüketici Araştırmaları İlişkisel Pazarlamayı Yanlış mı Anladık?

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 321,028 hits
free webpage counters

