Tüpsüz Dalıyorum

May 22, 2006 at 8:06 pm 3 comments

Bazı zamanlarda tutarlı ve akılcı bir insan olmaktan sıkılıyorum. Kısıtları olmayan bir dünyada aklıma geleni yapmak ve söylemek istiyorum. Ama bu pek de mümkün olmuyor, öyle çok kısıt, öyle çok kural var ki… Ortaya attığım birşeyler mutlaka biryerlere dokunuyor.

Madem gerçek hayatta işler böyle yürümüyor ben de sanal dünyamda böyle yaparım dedim geçenlerde kendi kendime. Buradan hareketle, orada burada görüpte aklımda canlanan bazı fikirleri yazmaya karar verdim. Bunlara da "serbest dalış" adını verdim (yani çok saçmalamışsam bilin ki beyne artık oksijen gitmiyor).

Yani bu yazdıklarımın hiçbir dayanağı yok (bilimsel bir dayanaktan bahsediyorum, aklıma geldiği gibi aynen sallıyorum). Sadece aklımdan geçiveren fikirleri yazıyorum, o kadar (kimse çok ciddiye almasın sorumluluk kabul etmiyorum). Bir de ama bu böyle olmaz, karı düşürür, satışa dönüşmez gibi vıdı vıdı etmesin kimse. Ben de biliyorum bazılarının olmayacağını, o yüzden yazıyorum zaten, orta yerimden çatlamamak için.

Bırakın uyduralım. Bakalım ne kadar uçabiliyoruz. İsteyen herkes de bana katılabilir, memnun olurum. 

İlk yazı Fortis'in paketleri hakkında.

Entry filed under: Serbest Dalış. Tags: .

Pazarlamada Neler Oluyor? Fortis’ten İdeal Paketler

3 Comments Add your own

  • 1. Gaye  |  May 23, 2006 at 8:41 pm

    Bence süpersin; yazmaya devam et… Sonuçta kendin için yazıyorsun en başta. O nedenle nasıl mutlu oluyorsan öyle davran : )

    Reply
  • 2. zeynepozata  |  May 23, 2006 at 10:26 pm

    Valla yalnız olmaz Gaye’cim. Lütfen Eylülce’yi daha sık güncelleyelim artık.

    Reply
  • 3. serap  |  September 19, 2006 at 8:09 am

    Bencede süpersin, gayeye katılıyorum.
    Ben hep tüpsüz dalmak istiyorum izin vermiyorlar, benimde ortaya attıklarım gidip yerini buluyor, sonrada …….biliyorsun işte, neyse seni keşfettiğim iyi oldu. Artık burdayım dalıp dalıp çıkıcam. Öptüm Bebek.

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 321,028 hits
free webpage counters

