Bugün bu siteye erişebilirdiniz…

May 31, 2006 at 11:40 pm 2 comments

Ne yazık ki wordpress sayfamı karartmama izin vermiyor ama bu kampanya ile sayfalarını karartan tüm blog yazarlarına ben de gönülden destek veriyorum.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Sessiz Kalma! Karart! Tüketim Kültürü

2 Comments Add your own

  • 1. MustafaaLperen  |  June 2, 2006 at 10:45 pm

    bende karşıyım internette sansüre özellikle telekomun bu konudaki tutumunu eleştiriyorum
    ne verdiler ki ne alacaklar
    ama size yardımcı olmak açısından söylüyorum
    wordpress php tabanlı bi sistemdir
    ftp den girip index.html veya index.htm diye anadizinin bulundugu bölüme o resmin yerleştirildigi bir sayfa atarsanız sizde bu işe destek vermiş olursunuz bir site tasarımcısı olarak kınıyorum
    !
    iyi günlere

    Reply
  • 2. ugur özata  |  June 12, 2006 at 2:04 pm

    internete de sansür koyulursa Cin den ne farkimiz kalir?

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 321,028 hits
free webpage counters

