Mutlu Yıllar Blogistan

June 20, 2006 at 8:51 pm 11 comments

birthday-round-8.jpg

Refik'in önerisiyle size pasta yaptırdım, bir dilim almadan geçmeyin.

Entry filed under: Genel. Tags: .

Koca Bir Yılı Geride Bıraktım… Müşteriyi Bilen Biliyor

11 Comments Add your own

  • 1. Evren Bal  |  June 20, 2006 at 9:23 pm

    Çok leziz görünüyor, mutlu yıllar blogistan.

    Bir yıl geride kalmış olsa da ben blogistanla 3 gündür tanışıyorum, bir dahaki yaş gününde daha doyurucu ve geçmişi değerlendiren bir yorum yapabilirim herhalde

    Reply
  • 2. Suat Öztürk  |  June 21, 2006 at 12:00 am

    Mutlu yıllar Blogistan.

    Geçerken uğramıştım, umarım davetsiz misafirliğimin ve pastadan bir dilim eksilmemin mahzuru yoktur.

    saygılar..

    Reply
  • 3. onur yüksel  |  June 21, 2006 at 6:38 am

    oo tamda zamanında gelmişim pastaya bak, kaynanam seviyormuş :))

    mutlu yıllara

    Reply
  • 4. refik caglayan  |  June 21, 2006 at 10:01 am

    onur yavas biraz da bize bırak :PPP

    Reply
  • 5. zeynepozata  |  June 21, 2006 at 7:53 pm

    Yiyin yiyin daha çok var. Afiyet olsun.

    Reply
  • 6. volkan  |  June 22, 2006 at 9:51 am

    mutlu yıllar blogistan, elinize sağlık zeynep hanım.
    blogunuzu rrs ile takip etmek ismeme karşın, bir türlü bununla ilgili feedi bulamadım. yardımcı olursanız sevinirim.

    Reply
  • 7. zeynepozata  |  June 22, 2006 at 5:43 pm

    Sağdaki sütunun en altına RSS için ekleme yaptım. İyi ki hatırlattınız, hatayla kaldırmışım onu bu bölümden. Teşekkürler.

    Reply
  • 8. abdagli  |  June 25, 2006 at 6:53 pm

    Nice Senelere dimi ya🙂

    Reply
  • 9. metin-thePoor  |  July 3, 2006 at 10:00 am

    Pastayı kaçırdım, tüh!

    Neyse, birinci yılınızı kutlarım. Yıllar sizsiz geçmesin.

    Bana da beklerim. Kek var, pasta var, börek var, çay var. Ne isterseniz var!

    Reply
  • 10. Ozgur Alaz  |  July 3, 2006 at 11:44 am

    nice senelere

    Reply
  • 11. Murat Buyurgan  |  August 20, 2006 at 12:48 pm

    Pastada bayağı büyükmüş. Bu saate bile kalmış🙂. Bir dilimde ben alayım…

    Nice senelere..

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 321,028 hits
free webpage counters

