Bu Bir Blog Turu Duyurusudur

June 22, 2006 at 6:22 pm 13 comments

Geçenlerde Yavuz Odabaşı'nın Tüketim Kültürü kitabının yeniden yayınlandığını yazmıştım. Bunun üzerine Özgür Alaz muhteşem bir fikirle çıktı karşıma: "bir blog turu düzenleyelim mi Yavuz Hoca için" dedi. Nedir o blog turu dememe kalmadan mailinin alt kısmında ihtiyacım olan açıklamayı buldum.

Geçen sene Seth Godin yapmış bu blog turu işini. Bazı bloglara ziyaretçi olmuş ve onların merak ettikleri soruları yanıtlamış. İşte bizim blog turumuz da böyle birşey olacak dedi Özgür. Yavuz Hoca, blog yazarlarının tüketim kültürüyle ilgili merak ettikleri soruları yanıtlayacak.

train.pngHemen kolları sıvadık. Önce Yavuz Hoca'ya sorduk, nasıl bakar böyle bir fikre diye. Sizler yardımcı olursanız neden olmasın dedi. E tamam o zaman, biz elimizden geleni yaparız deyip başladık işe. Sağolsun bir çok blog yazarı da bu önerimize olumlu cevap verdi ve işte o büyük an geldi. Blog Turu başlıyor.

İlk olarak Özgür Alaz'la başlıyoruz. Muhteşem sorular sormuş kendisi. Bakalım nasıl oluyor bu blog turu, merakla Özgür'ün yazısını bekliyorum.

Bu arada, ben bu blog turunda yer almıyorum. Yavuz Hoca benim üniversitede hocam olduğu için bunun çok doğru olmayacağını düşündüm (hayır soru sormak dert değil, sorarım ama sen bunu öğrenmeden nasıl geçtin o dersleri derse ayvayı yerim o bakımdan🙂 Şaka bir yana, ben hafta hafta blog turunu izleyip, sizlere bunlarla ilgili yazılar ve yorumlar yazmaya devam edeceğim. 

Hadi bakalım, başlıyor blog turu…  

Blog turuna katılan tüm bloglar (şimdilik): Özgür Alaz, İsmail Kaya, Selim Yörük, Onur Yüksel, Marketing Post ve A.Selim Tuncer

Entry filed under: Blog Turu. Tags: .

Müşteriyi Bilen Biliyor Atina Tatili

13 Comments Add your own

  • […] Sevgili hocamız Yavuz Odabaşı, Tüketim Kültürü kitabının yeniden baskısı için bir blog turu organize ettik. Ben kendisine tüketim trendleri ile ilgili sorular sormayı tercih ettim. Cevapları için ve zaman ayırdığı için kendisine ve blog turunu organize ettiği için zeynep‘e çok teşekkür ederim. […]

    Reply
  • 2. Gaye  |  June 23, 2006 at 1:53 pm

    Bence çok güzel bir fikir. Özgür’e ve Zeynep’e teşekkürler. Ben de blog turuna katılmak istiyorum. Hatta diyorum ki bu blog turunu başka yazarlarla (iş adamlarıyla da olabilir) devam ettirelim.

    : )

    Reply
  • 3. Ozgur Alaz  |  June 23, 2006 at 7:26 pm

    @gaye: sen ve diğer yazarların katılması çok iyi olur

    Reply
  • 4. Alemsah Ozturk  |  June 23, 2006 at 8:34 pm

    Gayet başarılı olmus, devamını bekleriz.

    Reply
  • 5. Tunç Kılınç  |  June 24, 2006 at 1:44 pm

    Fikir güzel, katılanlar güzel, uygulama güzel.
    Katkım olacağını düşünürseniz varım tabii ki.
    Sevgiler.

    Reply
  • 6. meltemgunyuzlu  |  June 28, 2006 at 7:26 pm

    selamlar,
    Ben de bu blog turuna katılmak isterim.. Bence süper fikir!

    Reply
  • 7. volkan  |  June 29, 2006 at 9:49 am

    katılmak için gerekli şartlar nelerdir ve yapmamız gerek bilgi almak isterim. teşekkürler🙂

    Reply
  • 8. zeynepozata  |  July 5, 2006 at 5:04 pm

    Arkadaşlar herkese merhabalar,
    İsteyen herkes elbette ki bu tura katılabilir. Yavuz Hoca’ya sormak istediğiniz ve tüketim kültürüyle ilgili 2 ya da 3 soruyu bana gönderebilirseniz ben kendisinin cevaplaması için aracılık ederim.

    Reply
  • […] Anadolu üniversitesi İşletme fakültesi öğretim üyesi olan sevgili hocamız, Prof.Dr. Yavuz Odabaşı, geçen ay "Tüketim Kültürü" isimli kitabını yeniden yayınladı. Bu sırada, Zeynep Özata‘nın girişimiyle bir blog turu başladı. Blog turunun amacı, hem Yavuz Hocamızın kitabından daha çok kişinin faydalanmasını sağlamak, hem de tüketim kültürü ile ilgili sorularımıza onun bakış açısından yanıt bulmaktı. Blog turumuz Özgür Alaz ile başladı. Daha sonra, Prof.Dr. İsmail Kaya, Selim Yörük, A.Selim Tuncer ve Onur Yüksel ile sürdü. Yavuz hocaya sorulan sorular ve onun verdiği cevaplar oldukça ilgi çekiciydi. Bu gün blog turuna benim sorularımla son veriyoruz. Blog turunu organize eden, düzenleyen sevgili Zeynep Özata’ya ve sorularımızı yanıtlayan sevgili hocamız Yavuz Odabaşı’na teşekkür ediyorum.  […]

    Reply
  • […] Türkiye de bunu ilk kez pazarlama blogları gündeme getirdiler.  Pazarlama blogu yazarları “Tüketim Kültürü”  adlı kitabı  geçtiğimiz aylarda yeniden yayınlanan Yavuz Odabaşı ‘na kitabının konusu ekseninde “Tüketim Kültürü” üzerine sorular sordular. Cevapları da bloglarında paylaştılar. […]

    Reply
  • 11. anasayfa » Blog Turu (1): Kürşat Bumin [YAKINDA]  |  October 20, 2006 at 9:39 am

    […] Geçtiğimiz günlerde pazarlama blogu yazarları, Yavuz Odabaşı‘na, yeniden yayınlanan Tüketim Kültürü adlı kitabı hakkında sorular sorarak Türkçe bloglar arasında ‘Blog Turu’ adına bir ilke imza atmışlardı. […]

    Reply
  • […] için cevapların olduğu yeni bir kaynak. “Tüketim Kültürü” adlı kitabı ile blog turuna çıktığını duyduğumda, hemen sorularımı hazırladım. Sayın Odabaşı da beni kırmadı […]

    Reply
  • 13. hobi  |  March 17, 2009 at 8:34 pm

    teşekkürler

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

