Yemek Yap Ye

July 5, 2006 at 5:55 pm 17 comments

Aslında bu blog işine girdiğimden beri hep bir yemek blogu açma hayalim oldu ama derslerden fırsat bulup da bu hayali gerçekleştirmek kısmet olmadı. Hatta ismini bile bulmuştum: nepisirsek.com. Kadınlar bilirler, akşam yemeğinde ne pişirileceği bir derttir. İşte bu blog her bir akşam için bir öneri sunacaktı ama olmadı.

Neyse uzatmayalım lafı efendim, dün çok sevdiğim bir arkadaşımdan bir mail aldım. Eşi bir yemek sitesi açmış. Başlıktan da anlaşılabileceği gibi adı “yemek yap ye“. Site daha yeni açılmış, çok tarif yok ama geri planda cidi bir çalışma sürüyor, onu biliyorum.

                                    518950_12728467.jpg

Sitenin en büyük özelliği kullanıcı katılımına imkan vermesi (gerçi diğer yemek sitelerini bilmiyorum am bence güzel bir uygulama). Beni asıl ilgilendiren kısmı ise, sitede orjinal yemek tariflerinin yer alacağının söylenmesi. Yakın çevrem bilir, sürekli aynı yemekleri yeneyi sevmem. Hep farklı tatlar ve tarifler aranırım. Benim gibi düşünenler için iyi bir adres olabilir burası.

E hadi bakalım, yeni tariflerinizi bekliyoruz “yemek yap ye” ekibi. Ben de en kısa zamanda bir kaç tarfimle size katılacağım.

Site adresi: http://www.yemekyapye.com/

Entry filed under: Genel. Tags: .

Blog Turundan Seçmeler Pazarlama Lokomotifi

17 Comments Add your own

  • 1. irem  |  July 5, 2006 at 7:20 pm

    Zeynep’cim eline sağlık, desteğin için çok teşekkürler…Ve şimdiden afiyet olsun.

    Reply
  • 2. muhammet  |  July 6, 2006 at 7:22 am

    Merhaba
    Sİteyi yapanlara hayırlı olsun.
    Bir kaç öneriyi sizin aracılığınızla vermek istedim.
    1-Diğer yemek sitelerinden pek farklı olmamış gibi.Farklı olmanız gerekiyor.
    2-Tariflerinizde lütfen ölçüyü tam belirtin.Geçenlerde bir reçel tarifine ihtiyacım oldu.Reçeli yaparken içine ne kadar su katacağımı bilemedim?
    3-Tarifden artı olarak yemek masalarının resimlerini isteyerek
    farklı bir içerikde sunabilirsiniz.(Buzdolabı blogu gibi)
    4.”Eşiniz için romantik akşam yemeği hazırlama” gibi bir yer
    hazırlarsanız.Bende eşime evlilik yıldönümünde güzel bir sofra hazırlayabilirim.
    5-Sitedeki resimlerin bulanık gözükmesi üzerine gelince de net gözükmesi olayını isterseniz tekrar bir gözden geçirin.Ayrıca soluk pembe tasarımınıda.

    Reply
  • 3. volkan  |  July 6, 2006 at 7:51 am

    sitenin ilk gözüme çarpan özelliği renk seçimindeki yanlışlık. Bir yemek sitesi için tercih edilmesi gereken renk şu an kullanılanlar olmamalı gibi geldi bana. resimlerin de soluk olması da hoş değil.

    benzeri şeyleri muhammet’te yazmış ama tekrarlayalım, vurgu yapalım.

    ferah ve canlı bir site ile karşılaşacağımı düşünürken, karşıma çıkan sonuç beni şaşırttı.

    bir site tasarlarken, arka planda çalışan özellikler, bunları düzgün ve kullanılabilir şekilde siteye yerleştirme, topluluğu yakayacak fikirler derken iç körlüğe uğruyoruz. gözümüze çok güzel görünen kısımlar aslında çok kötü olabiliyor, bu yüzden etraftan yapılan yorumlar çok önemli. yorumlar önemli elbet ama genelde, şurası şöyle olsa daha iyi olur gibi genel geçer yorumlardan bahsetmiyorum bu noktada.

    siteye girdiğimde karnıma yumruk yemiş kadar şaşırdım, bu yüzden çok önemli değişikliklere gidilmesi gerektiğini düşünüyorum. yine döndük dolaştık, geldik css ve benzeri konulara🙂 Neyse, daha fazla uzatmayayım.

    Reply
  • 4. İçlem  |  July 6, 2006 at 7:54 am

    Yukarıda yorum yapan arkadaşların önerilerine katılıyorum ve ayrıca sitenin görünümünün çok kalabalık ve karışık olduğunu düşünüyorum. Yine yemek tarifleri veren “Portakal Ağacı” adlı blog gibi daha sade bir tasarıma sahip olamaz mı?

    Reply
  • 5. zeynepozata  |  July 6, 2006 at 8:11 am

    Arkadaşlar süpersiniz. İnanın böyle öneriler geleceğini hiç düşünmemiştim. Hemen yorumlarınızı arkadaşıma iletiyorum. Umarım önerilerinizi dikkate alırlar.

    Bu arada hazır eliniz değmişken hani, benim sayfanın görüntüsünü nasıl buluyorsunuz?

    Reply
  • 6. muhammet  |  July 6, 2006 at 8:29 am

    Sizin sayfanın görüntüsü çok hoş ve sade okurken insanı yormuyor.Renk seçimleri de çok güzel kendi blogumuda ileride sizinki gibi yapmak istiyorum ama bu konuda bir bilgim olmadığı için ileriki zamanlara bırakıyorum.

    Reply
  • 7. esra  |  July 6, 2006 at 3:16 pm

    çok hoş bir site paylaşımınız için teşekkür ederim.

    Reply
  • 8. metin-thePoor  |  July 6, 2006 at 5:34 pm

    “Yemek yap zıkkımlan” sitesine üye oldum şimdi! Fakat yukarıdaki arkadaşların dediklerine tümüyle katılıyorum. Görsel olarak berbat, içeriğe ulaşabilme açısından sorunlu bir site!

    Sizin site insanı yormuyor. Güzel.

    Benim yazlığa da beklerim. Tariflerim kesinlikle leziz, nefis, özgül ve özgündür!

    jazzetta.wordpress.com

    Reply
  • 9. zuzu  |  July 6, 2006 at 6:57 pm

    arkadaşlar el-insaf, site henüz test yayınında, destek olacak fikirlerinize eyvallah da köstek olanlar ve yanlış kelimeler kullananlar! kusura bakmasın…

    Reply
  • 10. Zeynep Özata  |  July 7, 2006 at 8:29 am

    Evet arkadaşlar, yorumlarda kendimizi kaybetmeyelim lütfen. Bu sayfa yapıcı her tür eleştiriye açık. Sevgili metin- the Poor’un zıkkımlan kelimesini mizahi anlamda kullandığını düşünmek istiyorum. Öyle değil mi?

    Reply
  • 11. volkan  |  July 7, 2006 at 11:06 am

    blogistan gayet zarif bir blog. sadece blogistan yazısına (logosuna) tıkladığımda ana sayfaya dönmemesine alışamadım. ana sayfa linkli var evet ama bende de yılların internet alışkınlığı var🙂

    Reply
  • 12. by_hell  |  July 7, 2006 at 2:07 pm

    Bence çok hoş bir site sonuç olarak adamlar ASP. vs.programlama ile yapmışlar,diğer arkadaşlarımız da site hakkında düşüncelerini belirtmişler fakat bazılarının siteden ve programlama dilinden anlamadıkları kesin …
    Arkadaşım siten güzel olmuş başarılarının devamını dilerim.

    Reply
  • 13. kusser  |  July 8, 2006 at 8:23 am

    eleştirilerinizde katıldığım yerler var ama içerik önemli birazda,yemek yapmaktan ne kadar anlıyorsunuz bilmiyorum ama bir gurme olarak sitedeki yemeklerin çoğunluğu gerçekten orjinal ve sıradan yemek sitelerinde olanlardan hiç değil.

    arkadaşlar tebrik ediyorum,yazı yazdığım dergilerde sitenizden mutlaka bahsedeceğim.

    kolay gelsin

    Reply
  • 14. metin-thePoor  |  July 10, 2006 at 6:59 pm

    Yaw tabii ki latife!

    Reply
  • 15. yemekyapye  |  July 17, 2006 at 6:35 am

    sitemiz sizinde olumlu eleştirileriniz dikkate alınarak son halini aldı ve test yayınından gerçek yayına geçti,herkese çok teşekkürler

    Reply
  • 16. Defne dali  |  January 4, 2010 at 10:41 pm

    Bende siteye girince şaşıranlardanım açıkcası, benimde kendime ait bir sitem var ve sadelik ve gözü yormayıp, sitede gezinti yaparken sıkılmamak çok önemli. Arkadaşa hayırlı olsun diyorum ve bende sizleri siteme bekliyorum arkadaşlar…..
    http://www.defnedali.com

    Reply
  • 17. dantel  |  November 9, 2010 at 9:25 am

    Güzel bir siteymiş, yemek yap yedir :))

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

