Meğer Ben Ne Derli Toplu Bir İnsanmışım…

July 26, 2006 at 7:52 pm 2 comments

Evet sayın seyirciler, buna ben de şaştım kaldım. Yalan tabi bunlar. Benim tüm derli topluluğum görüntüde. Yoksa gayet dağınık biriyimdir ama işi biliyorum.

Efendim, bugün ilkginç bir projeye dahil oldum. Kadir Doğan’ın hazırladığı ve bilgisayarların masaüstü görüntülerinden kişilik tahlili yaptığı bir bloga ziyaretçi oldum. İsmi masaüstüm. Amacı, masaüstlerinin insanlara ne ifade ettiğini öğrenmek. Bence çok iyi bir fikir. İlginç sonuçlar çıkacağına eminim.

O bunları öğrenirken ben de birşey öğrendim. İyi ki bilgisayarlar var. Yoksa ben aradığım hiçbir şeyi bulamazdım. İnanmazsanız çalışma masamın üstüne bakın. Bir de buradan bilgisayarımın masaüstüne bakın.

124_2446.JPG  124_2445.JPG

Masaüstüm adres: http://masaustum.blogspot.com/

Entry filed under: Araştırma, Diğer Bloglardan Haberler. Tags: .

Mah-Zen’in Kapıları Yavaş Yavaş Açılıyor… Yorgun Doğdum, Dinlenmek İçin Yaşıyorum

2 Comments Add your own

  • 1. Kadir Doğan  |  July 27, 2006 at 2:45 pm

    Şimdiden yavaş yavaş bazı şeyler ortaya çıkmaya başladı, meslek gruplarına göre masaüstüne davranış şekilleri gerçekten farklılık gösteriyor. Ne kadar çok done olursa bu konuda daha sağlam fikirler elde edeceğimize inanıyorum.

    Bundan da farklı olarak, masaüstleri gerçekten farketmesek bile bir ifade tarzı. Kişiselleştirilebilir olması masaüstünü daha özel bir yere taşıyor kişilerde.

    Yazınızla destek verdiğiniz için sağoun http://masaustum.blogspot.com Uzaktan Yardım köşesindesiniz =)

    Reply
  • 2. İçlem  |  July 29, 2006 at 11:17 am

    Tatildeyim ama seni sürekli takip ediyorum ben. Bu masaüstü projesi çok ilginç bakalım sonuçta ortaya neler çıkacak çok merak ediyorum.

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

