Yorgun Doğdum, Dinlenmek İçin Yaşıyorum

July 26, 2006 at 8:14 pm 9 comments

Demin jazzetta‘ya uğradım. “Yorgun doğdum, dinlenmek için yaşıyom!” konusunu enine boyuna incelediği yazısı beni birden geçmişe götürdü.

                          laziness.jpg

Aklıma Yorgun Doğanlar Derneğimiz geldi. Sevgili Kadir arkadaşımızın kuruculuğunu üstlendiği bu dernek, inanılmaz bir tüzükle hayatına başlamıştı (gerçi ben derneğin sonraki üyelerindenim ama olsun). Tabi tahmin edebileceğiniz gibi, tembellikten, derneğin başka bir faaliyeti olmadı. Olsun, zaten amaç dinlenmekti.

İşte derneğin tüzüğü;

Madde 1 – İnsanlar yorgun doğar, dinlenmek icin yaşar.

Madde 2 – Çalısmak yorar.

Madde 3 – Gündüz dinlen ki gece rahat edesin.

Madde 4 – Yatağını kendini sevdiğin gibi sev, içinden cıkmayacağın gibi yap.

Madde 5 – Yarın yapabileceğin işi bugün yapma.

Madde 6 – Bugünün işini yarına bırakma, erteleyebileceğin kadar ertele.

Madde 7 – Dinlenen birini görünce otur ona yardım et.

Madde 8 – Oturman mümkünse ayakta durma, yatman mümkünse oturma.

Madde 9 – Tembellikten kimse ölmemiş.

Madde10 – Çalışma isteği duyunca bir yere otur, isteginin geçmesini bekle.

Entry filed under: Genel. Tags: .

Meğer Ben Ne Derli Toplu Bir İnsanmışım… Son Atina postası: Biz, yaşlıların teknolojiyle ilişkisini araştırdık, peki bizim kongre(ler) ile ilişkimizi kim araştırsın?

9 Comments Add your own

  • 1. A. Selim Tuncer  |  July 26, 2006 at 8:31 pm

    Heyy! Galiba Ferrari’sini Satan Bilge modası başlattım. Bir laf da benden, yani anneannemden naklen:

    “Kabak yata yata büyür.”

    Reply
  • 2. zeynepozata  |  July 26, 2006 at 8:36 pm

    Aaaaa, Selim Abi ayıp oluyo ama. Kilo aldın diyosun sen bana yani🙂

    Reply
  • 3. zazoo  |  July 26, 2006 at 9:25 pm

    e güsel, derneğinize maddi manevi her türlü destekte bulunmak isterim efenim ve fakat üşeniorum…

    Reply
  • 4. Abdullah Dağlı  |  July 27, 2006 at 9:22 am

    ee peki derneğinizde dinlenmeyi becerebilen becerikli üyeler var mı🙂 ?

    Reply
  • 5. metin-thePoor  |  July 27, 2006 at 11:53 am

    Valla doğmak bile yorucu işmiş Zeynep Hanım! Bilseydim doğmazdım…

    Reply
  • 6. Suat Öztürk  |  July 27, 2006 at 3:20 pm

    Bu bu derneğin tüzüğüne bayıldım.

    Zeynep hanım nasıl üye oluyoruz bu derneğe? Hemen katılmak istiyorum şu faaliyetlere🙂 Acayip istekliyim…

    Reply
  • 7. zeynepozata  |  July 27, 2006 at 7:38 pm

    Valla derneğe üyelik zaten doğuştan geliyor. Üye olduğunuzu sonradan farkediyorsunuz🙂

    Reply
  • 8. hg  |  August 24, 2009 at 9:04 pm

    Üniversitede bir arkadaşım hayat felsefesini şöyle özetlerdi tek cümlede: “Yakındaki sorunları uzaklaştır, uzaktakileri ise görme”. Meğer adam derneğin doğal üyesiymiş ve dediğiniz gibi bu derneğe üyelik doğuştan geliyormuş..

    Reply
  • 9. İşbaşı « harcıalem  |  November 7, 2009 at 4:16 pm

    […] Benim gibi Yorgun Doğanlar Derneği üyesi bile işini özler mi? […]

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

