Akademisyenlerin araba arkası yazıları

September 12, 2006 at 8:14 pm 20 comments

İstanbul dönüşü üstümde bir yorgunluk var ki sormayın. İki gündür bir şeyler yazayım diyorum ama yazmaya da halim yok. Tam böyle miskin miskin dolanırken, bir arkadaşımdan gelen e-posta beni çok güldürdü. Paylaşmadan edemedim. Hadi bakalım, buyurun akademisyenlerin araba arkası yazılarına;

Mapus yata yata, paper yaza yaza biter.

Hatalıysam tez danışmanımı ara.

Hocam sağolsun.

Nazar denen şeye bilim adamı olarak inanmıyorum ama sen o negatif enerjiden gönderme ne olur, çalış seninde olur.

Profesör değiliz ki havamız olsun,
Doçent değiliz ki kadromuz olsun,
Biz de asistanız arkadaş, yolumuz açık olsun.

Bugün tezin için ne yaptın?

Sollama beni, yaz okuluna bırakırım seni.

Sen sus abstract’ın konuşsun.

Göstergebilimin ustasıyım, gözlerinin hastasıyım.

Entelsem günahım ne?

Algıda seçiciysem günahım ne?

Tek rakibim Kant.

Freud da sollardı.

Entelsin dediler, kız vermediler.

Üzülme n’olur, yaz senin de olur.

Sen sus, kalemin konuşsun.

Bu sollamaların bir anlamı olmalı.

Pozitif alanlarda imge olmaktansa, negatif alanlarda bir leke olurum.

Bu yazıyı okuyabiliyorsan varsın.

Şeyler baktıkça ilginçleşir (doğan görünümlü şahinin arkasında

Hiçbir şeyden çekmedim fonksiyonellikten cektigim kadar.

Hata yapmışsam arayın, bu konuyu irdeleyelim. 0 532 495.

Not: E-postada kaynak yok ama Ekşi Sözlük‘ten alıntı olabilir. 

Entry filed under: Genel. Tags: .

Kopyalama işini abartanlar: İskenderiye.com ve gurme.net

20 Comments Add your own

  • 1. A. Selim Tuncer  |  September 12, 2006 at 9:59 pm

    Peki o zaman, bunlar benden:

    Tezine kızlar, yazına kazlar hasta! (Duru Bulgur)

    Konferans ustasıyım, gözlerinin hastasıyım..

    Araştırmadan sallama, evine acı haber yollama!

    Yollar Toyota’nın, makale Özata’nın!☺

    Tezini verene can feda, vermeye elveda!

    Akademik hayat, sevenlerde mi kabahat?!

    Tüketici bir âlem, akademisyende elem!

    Yazarsın makale, olursun fevkalade!

    İstedim vermediler; akademisyen dediler!

    Gaz, fren, uzman; halin duman!

    Tez yazanın, yol gidenin!

    Tek rakibimiz Harvard!

    Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.

    Sen gökyüzünde doğan güneş, ben anfide çilekeş!

    Bunlar da arak, entel dolmuş yazıları:

    Araştırma görevlim!

    Yüksek lisanslim!

    Tek rakibim James Joyce!

    Varolusçum!

    İrdeleme beni, irdelerim seni!

    Yollar duruşuma, Noam Chomsky bakışıma hasta!

    Çenemdeki piercing kadar yakınsın bana Boğaziçili!

    Ömür biter, Nietzsche bitmez!

    Rampaların ustasıyım, Rembrandt’ın hastasıyım!

    Bilgi birikimimin getirisi olan aydın sıfatının bana sağladıkları sağolsun!

    Rahmetli de yapibozumcuydu!

    Yapma demagoji, alılırım aklını!

    Girme polemiğe, yıkarım değer yargılarını!

    Yine mi sen Rönesanslı!

    Freud da sollardı!

    Diyalektik bakar gözlerin!

    O şimdi dadaist!

    Sen sus, birikimin konuşsun!

    Benim için ne kadar tümevarırsan Allah da seni iki katı tümdengetirsin!

    İmgelemim yeter!

    Baba parası değil, 4 yıl lisans, 2 yıl master ve doktora teri!..

    Beatnik isen vur saza, nihilist isen bas gaza!

    Bohemia ovası, entel yuvası!

    Entel on board!

    Panel olur biz panele gideriz!

    Kornaya bas, basmadıkça sıra sana gelecek!

    Reply
  • 2. zeynepozata  |  September 13, 2006 at 7:41 am

    Yıktın bizi Selim Ab i:)

    Reply
  • 3. tijen  |  September 13, 2006 at 8:37 am

    sevgili zeynep,
    http://www.iskenderiye.com sitesinin alt sitesi olan http://www.gurme.net haziran 2005’ten beri sitelerimizde yazdigimiz tüm yazi ve resimleri (bir bes on degil çogumuzun. Sen de buna dahilsin!) oldugu gibi sitesine kopyaliyor ve bunu daha çok okur çekmek, dolayisiyla daha çok reklam almak için yapiyor. Bunu tesadüfen farkettim ve hemen sitemde duyurdum. İstersen http://www.mutfaktazen.blogspot.com da ayrintilar var. Sikayetimi info@iskenderiye.com adresine bildirdim, yazdigim mektubun örnegini de bir önceki yazimda verdim. Lütfen hem sitelerimizde yeni birer yaziyla (otomatik olarak alindigina göre bu yazilar da kendi sitelerinde çikacak ve kendi hirsizliklarini kendi sitelerinde duyurmalarini saglayacaktir) durumu bildirelim, hem de ilk gününden itibaren tüm yazilarimizin sitelerinden çikarilmalarini isteyelim. Destegin için tesekkürler,
    Tijen
    (Okurlarimizdan ricam yukarida verdigim info ile baslayan internet adresine sizlerin de sikayetlerinizi iletmeniz. Ben tüm site sahiplerine ulasamayabilirim ama ne kadar kalabalik olursak o kadar güçlü oluruz.)

    Reply
  • 4. zeynepozata  |  September 13, 2006 at 11:02 am

    Sevgili Tijen,
    Çok doğru söylüyorsun. Aslında ben de durumu bugün fark ettim. Benim sayfama gurme.net’te yer alan linki takip ederek gelen iki kişi olmuş. Bunlar kim diye gidip baktım ama sen yazana kadar bu adamların ne yaptığını çok anlamamıştım. Adamlar sizdeki içeriği bedava kullanıp, bir de üstüne reklam alıyorlar. İşin garip yanı sayfanın genelde yemek bloglarını kopyalaması. Ben araya nasıl karışmışım, onu da pek çözemedim. Birazdan konuyla ilgili bir yazı yayınlayacağım. Uyarın için çok teşekkürler.

    Reply
  • 5. BARIS ERGEL  |  November 20, 2006 at 7:26 am

    ALAYCI ve UKALA RUHUNUN ALTINDA HOŞ ŞEYLER ÜRETEBİLİYORMUŞSUN. BRAVO. SEZER IN HAKKI SEZAR’A … SİZİ FAZLA SEVMESEMDE TEBRİK EDERİM. GÜZEL OLMUŞ. ÜSTÜN BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.🙂

    Reply
  • 6. zeynepozata  |  November 20, 2006 at 7:53 am

    Sevgili Barış eğer beğenin bu yazıyaysa ne yazık ki bunları ben yazmadım. Bana gelen bir e-postayı aynen bu sayfaya aktardım. Alaycı ve ukala ruhumu nasıl yansıttım onu hiç anlayamadım. Halbuki saklayabilmek için çok çaba harcamıştım🙂

    Reply
  • 7. Murat ACAR  |  November 21, 2006 at 8:34 pm

    Selam arkadaslar,yaw benim bi ricam olacak: reklam baskili promosyon ürünlerinin satis ve pazarlanmasi üzerine kurulu firmam icin etkileyici bi logo cümleye ihtiyacim var.Tavsiyede bulursaniz cok memnun olurum.Simdiden tesekkürler…

    Reply
  • 8. samet  |  January 24, 2007 at 12:42 pm

    karadenizli çılgın şöför

    Reply
  • 9. murat  |  January 30, 2007 at 8:03 pm

    tek rakibim THY

    Reply
  • 10. Alper Akcan  |  January 31, 2007 at 5:35 pm

    Yeterlilikten kalınmaz, bırakılır!

    (Bunu ne kadar içten söylediğimi biliyosun değil mi Zeynep :))

    Reply
  • 11. YASİN  |  April 26, 2007 at 1:37 pm

    *gülümse birazzzz*
    *aşk çekenin yol gidenin*
    *aşk laftan anlamaz kalpten anlar*
    *ben adamı yakarım*

    Reply
  • 12. AZRAİL038  |  April 26, 2007 at 8:09 pm

    HAYAL GÖZLÜM

    Reply
  • 13. velican  |  May 2, 2007 at 3:54 pm

    YAKLAŞMA TOZ OLURSUN,GEÇME BENİ PİŞMAN OLURSUN

    Reply
  • 14. cako  |  May 5, 2007 at 9:03 am

    araba ustasıyım.kızların hastasıyım

    Reply
  • 15. suleyman  |  May 13, 2007 at 8:27 am

    farkı tarzı o bir bmw 3.16

    Reply
  • 16. suleyman  |  May 13, 2007 at 8:31 am

    06 mekan tr vatan

    Reply
  • 17. ismail ünal  |  June 4, 2007 at 7:23 am

    Nazar etme ne olur, çalis senin de olur.

    Babam sagolsun

    Genç kaptan

    Liselim

    Kroyum ama para bende

    Efsane

    Canisi

    Cagaloglu Anatolian Gymnasium

    Atam Izindeyiz

    Tek rakibim THY

    Hostes Araniyor

    Yok mu hostes?

    Reply
  • 18. ismail ünal  |  June 4, 2007 at 7:26 am

    Tasköprülü

    Abi kardes

    Maçkali 2

    Ciss…

    Zafer

    Dillerdesin

    Kaderimsin

    Süper Ikili

    Derin mavi

    Atesle yaklasma

    Köylü güzeli

    Bu sevda bitmez

    Kimene

    Emmoglu 2

    Imparator

    yakalarsam…

    Karapazarlilar

    Aspetli

    Bosuna ugrasma okumak için, cam çatlak diye yapistirdik bunu

    Ustan kim?

    Eyüp

    Sakal 2

    Askim

    Kaderimse çekerim

    Gerçekçi ol

    yine gözdesin

    Tek rakibim F 16

    Reply
  • 19. fenomenolojinin arabeskligi « tuhâfiye  |  June 7, 2007 at 2:16 am

    […] tuhâfiye « tango fenomenolojinin arabeskligi June 7th, 2007 Akademisyenlerin araba arkası yazılarından: […]

    Reply
  • 20. urfalııı  |  June 7, 2007 at 11:42 am

    urfalı insanı sikerrrr

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 321,028 hits
free webpage counters

