Bloga kadrolu konuk yazar aldım

September 14, 2006 at 5:58 pm 8 comments

Uzun zamandır sen de artık blog aç diye başının etini yediğim sevgili kankam İçlem, bugün itibariyle, Blogistan’ın kadrolu konuk yazarı olmuş durumda sayın okuyucular. Her blog aç dediğimde, “Blog açsam yazar mıyım?; Yazsam ne yazarım?; İyi açtım ama yazmazsam ne olur?; Ay ben sıkılırım şimdi…” gibi milyonlarca bahane üreten arkadaşımı blog işine sokmanın en kolay yolunun bu olduğuna kanaat getirdim. (Bu arada Tunç‘a da bu fikrin bende canlanmasını sağladığı için teşekkür ediyorum.) 

Ancak henüz ortak yazar yapamıyorum kendisini, her an korkup vazgeçebilir yazmaktan. Bir de blogun adı zaten Zeynep Özata, ortağı kaldırmaz yani. Ama hele bir yazmaya başlasın, bu işin keyfini alsın sonra kendi gelip bana blog açalım diyecek ve sizler de yazılarını kendi blogunda takip edebileceksiniz (yani umarım). Ama şimdilik buradaki yazılarıyla yetineceksiniz.

Entry filed under: Genel, İçlem Yazıları. Tags: .

Kopyalama işini abartanlar: İskenderiye.com ve gurme.net Spamm… Spammm… Spammmm… Reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler, halt etmişler!

8 Comments Add your own

  • 1. A. Selim Tuncer  |  September 14, 2006 at 8:01 pm

    Hoşgeldin İçlem.

    Bizim fakirhaneye de buyur diyeceğim, ama ben seni Zeynep gibi ağırlayabilir miyim, bilmem. Yine de kapı açık.

    Sevgiler, başarılar.

    Reply
  • 2. İçlem  |  September 15, 2006 at 6:34 am

    Sağol Selim Abi. İnşallah burada yazmayı başarırım da sana da konuk olurum.

    Reply
  • 3. zeynepozata  |  September 15, 2006 at 6:46 am

    İçlem Hn, yazılarınızı büyük bir merakla bekliyoruz efendim🙂

    Reply
  • 4. içlem  |  October 6, 2006 at 6:12 pm

    valla ben bu siteyi adımın anlamını ararken buldum çok şaşırdım adı içlem olarak bir tek ben varım sanıyodum ama biri daha varmış içlem er di galiba tahminimce çevirmensiniz ama benle konuşursanız memnun olurum

    Reply
  • 5. içlem  |  October 6, 2006 at 6:14 pm

    ayrıca sen kaç yaşındasın bilmem ama ben 16

    Reply
  • 6. zeynepozata  |  October 6, 2006 at 10:24 pm

    Sevgili İçlem, burası İçlem’in sayfası değil. O sadece arada bir (daha doğrusu keyfi yettikçe) sayfayı yazılarıyla onurlandıran bir kişilik. Kendisine iletirim mesajını ve fakat senden biraz büyük🙂
    Sevgiler

    Reply
  • 7. ali  |  October 20, 2006 at 11:09 am

    merhaba ben ali sizinle tanışmak istiyorum

    Reply
  • 8. içlem  |  March 3, 2007 at 7:59 pm

    hey benimde adım içlem adı içlem olan diğer 2 kişi var galiba tanışmak isterim ikisiylede

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 321,028 hits
free webpage counters

