İlk ders, ilk heyecan…

September 28, 2006 at 12:47 pm 10 comments

Bu dönem üniversitede ilk kez ders vermeye başlıyorum. İçeriğimi oluşturdum, anlatacağım konuları belirledim. Geriye konuları hikayelerle (yani örnek olaylarla) süslemek ve öğrenciyi derse katılıma teşvik etmek için eğlenceli bir proje bulmaya kaldı. Internette diğer üniversitelerde yapılan proje ve ödevlere bakarken muhteşem bir sayfa buldum.

gitm_head.gif

İsmi “Great Ideas for Teaching Marketing“. Dünyanın çeşitli üniversitelerindeki hocalar, kendi yaptırdıkları projeleri ve ödevleri paylaşmışlar. Örnek projeler konu başlıklarına göre sınıflandırılmış. Ayrıca sınıfta uygulanabilecek simülasyon ve oyunlar için de örnekler var. Bir de eğitim için ipuçlarının verildiği bir bölüm var.

Sayfa benim çok işime yaradı. Çok eğlenceli görünen projeler var. Örnek projeleri inceledikten sonra kendi sınıfıma uygun olabilecek karma bir proje hazırladım ben de. Bakalım öğrenciler beğenecek mi?

Entry filed under: Araştırma, Ders Notları. Tags: .

Kır kabuğunu… Sen de katıl! Bu sayfa tam benlik…

10 Comments Add your own

  • 1. Murat Buyurgan  |  September 28, 2006 at 5:59 pm

    Her başlangıçta söylenen ama bir o kadar da içi dolu bir söz var.. Hayırlı olsuın.

    Internette araştırma yaparak derslerini şekillendirecek bir eğitmenin hayırlı işler yapacağına hiç şüphem yok.

    O zaman bir daha söyleyeyim.

    Hayırlı olsun…

    Reply
  • 2. zeynepozata  |  September 28, 2006 at 7:33 pm

    Teşekkürler Murat. Umarım hem öğrenciler hem de benim için eğlenceli bir dönem olur🙂

    Reply
  • 3. Dilek  |  September 28, 2006 at 9:06 pm

    Ogrenciler sansli🙂

    Mutlu, mesut, guzel bir baslangic olsun…

    Reply
  • 4. İçlem  |  September 29, 2006 at 7:18 am

    Bizim için çok faydalı bir site bulmuşsun yine, teşekkürler dostum.

    Reply
  • 5. F1R3  |  September 29, 2006 at 10:53 am

    Son dere idealist cümleler kurmuşsun kanimca.Özel ünüversite de hocalık yapacaksan işin bir nebzede olsun kolay.Devlet ünüversitelerine,liselerine sizin gibi buna benzer idealist yaklaşımlarla,üretici ruhla başlayan son zamanlarda çok insan olduğuna inanıyorum.Asıl iş bu heyecanın devamlılığı.Sistemlerdeki bozukluk,standart hocaların (!) vurdumduymazlığı,öğrenci profilinin gelişmeye kendini kapatması,üniversite yönetiminden göreceğiniz yaklaşım vs vs.Bütün bunlara ğögüs germeye hazırmısın ?

    Reply
  • 6. metin-thePoor  |  September 29, 2006 at 12:38 pm

    Başarılı olacağınıza inanıyorum. Hayırlı olsun!

    Reply
  • 7. zeynepozata  |  September 29, 2006 at 6:42 pm

    Valla benimki idealist bir yaklaşım mı emin değilim. Görev insanıyım diyelim🙂 Yapılan işin eğlenceli bir hale getirilmesi gerektiğini düşünürüm. Yoksa hayat geçmez. Dersimde yapmaya çalışacağım da bu. Göğüs germe konusuna gelince, ben inatçı bir insanımdır ne yazık ki…

    Reply
  • 8. qwertxyz  |  September 30, 2006 at 1:14 am

    hayırlı olsun.

    Reply
  • 9. Erinc  |  September 30, 2006 at 9:11 pm

    Keske her ogretim uyesinin bir blogu olsa🙂
    Basarilar…

    Reply
  • 10. zeynepozata  |  October 1, 2006 at 2:19 pm

    Keşke…

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

