Bu sayfa tam benlik…

September 29, 2006 at 11:04 am 5 comments

logo_90x90.gifİşte benim gibi sayfalar arasında kaybolup duranlar için, sanal yardımcısıyla muhteşem bir site. Deneyimse deneyim, fonksiyonsa fonksiyon… Scavolini

Muhteşemden kastım ürünler değil sayfanın kullanımı. Belirteyim dedim🙂

Entry filed under: Genel. Tags: .

İlk ders, ilk heyecan… Innovation Games

5 Comments Add your own

  • 1. Tansel Güçlü  |  September 29, 2006 at 12:59 pm

    Yalnız bu gurme.net olayı benim kafamı bozmaya başladı. Anladığım kadarıyla sana da sormuyorlar. Bir de güya aldıklarını da belirtiyorlar. Hoş bir tavır değil. Üstünden para kazanmış oluyorlar uyanıklar. Bu işe bir çözüm gerek…

    Reply
  • 2. zeynepozata  |  September 29, 2006 at 2:20 pm

    Yok canım nerde soran. Hatta kendilerini haklı bile çıkarttı adamlar. Neymiş efendim RSS’imi açarak ben zaten otomatik olarak izin vermiş oluyormuşum başka sitelerin benim içeriğimi kullanmasına. Eh be kardeşim bu mudur yani sizin RSS’den anladığınız. Bence de bir çözüm gerek. Hem de en kısa zamanda.

    Reply
  • 3. Erinc  |  September 30, 2006 at 8:35 am

    Sesli navigasyon kimler icin gerekli? Korler icin. Ilginc bir sekilde Scavolini, hic bir korun kullanamayacagi bir sekilde tasarlanmis. Bir kor sahip oldugu sistem ile bu blogu gezebilirken (text to speech) Scavolini’nin web sitesini gezemiyor.

    Bu arada gurme.net’in olayi nedir?🙂 Niye kafanizi bozuyor?

    Reply
  • 4. zeynepozata  |  September 30, 2006 at 11:03 am

    Bunu hiç bilmiyordum. Teknoloji konusunda öğreneceğim çok şey var daha.

    Gurme.net yemek bloglarının içeriğini RSS ile kopyalayan bir blog. Bunu reklam alarak para kazanmak için yapıyor. YAni başkalarının içeriğini izinsiz olarak yayınlıyor ve bunu yaparken de kardeşim RSS’inizi açmışsınız, bu da bu işe izin verdiğinizi gösteriyor diyerek kendini savunuyor. Ben de tesadüfen araya karışan ve kopyalanan bloglardan birisiyim. Ancak yemek blogları genel olarak bu tip bir kopyalamaya izin vermiyorlar. Yazılarıyla bunu defalarca belirtmiş olmalarına rağmen karşı taraf bu durumu hiç umursamıyor. Durum bu.

    Reply
  • 5. zeynep işler  |  November 30, 2006 at 5:41 pm

    ben sadece konuşacak birisini arıyorum güvenmek istiyorum

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

