Mimler devam ediyor…

March 18, 2007 at 1:09 pm 4 comments

İnanın hem kendime hem de başkalarına dair yazarken çok zorlanıyorum. Bu yüzden de bu mim rüzgarları beni strese sokuyor. Bu görev de oldukça zor. Bülent Akgül ve Jazetta beni mimlemişler. Her ikisi de çok güçlü kaleme sahip yazarlar. Gel de eleştir şimdi…

Jazetta ile başlayalım işe. Kızmasın bana, ama sayfası beni yoran sayfa türlerinden. Ancak bu eleştiriyi genel okuyucu görüşü olarak ele almamak gerekiyor. Ben sadelikten hoşlanan birisi olduğumdan, sağ sütundaki kalabalığa dayanamıyorum, o kadar. Yani benim bu konudaki görüşüm biraz istisnai olabilir. Yazılarına gelince, sanki başka bir dünyaya giriyorsunuz onu okurken. Hangi konuda olursa olsun okumaya başlayınca içine çekiyor bu yazılar insanı. Kimi zaman okurken zorlansam da yazıya bir kaptırınca akıp gidiyor. O da benim gibi uzun cümleleri seviyor anlaşılan. Belki bu yüzden de seviyorumdur yazılarını🙂 Bir de Son dönemde yaşadığım yoğunluk nedeniyle onu da çok sık ziyaret edemiyorum. İnşallah en kısa sürede bu eksiğimizi telafi edeceğiz efem.

Bülent Akgül ise çok yeni menzilime giren bir yazar. Henüz düzenli olarak takip etmeye başlayamadım, malum yoğunluk derdimiz devam ettiğinden onun sayfasına da yeterli vakti ayıramadım. Sayfası tam benlik. Yani karmaşadan uzak ve sade. Yazıları ise tam sevdiğim tarzda; detaylı, uzun ve çok hoş bir mizah anlayışı var. Bu yüzden de uzunluğu sıkmıyor yazıların. Tam tersine okurken bir gülümseme yayılıyor suratıma. Şimdi sayfada gezinirken şu satırları okuyunca bu hafif gülümseme bir kahkahaya dönüşüverdi;

Pazarlama bölümündeki pazarlama ve alt derslerinin yaklaşık 20 adet olduğu ve her birinin 3 sınavı olduğu (vize, final, bütünleme – finalde ders vermişliğim söz konusu değildir) düşünülürse ve ortalama olarak her dersi 1,5 defa almış olsam, 90 adet sınava girmişim demektir. Her sınavda ortalama 4 soru olsa, toplam 360 soru okumuş olurum. Bu sorulardan en az 300’ü şöyle başlardı: “Skizzieren ya da Erklaeren sie bitte nach ihrer Meinung, …..”  Yani “Sizce …. ne olduğunu açıklayın lütfen” Tabi ben soruda “sizce” ifadesini görünce, konunun bence ne olduğunu anlatır, ancak bir türlü 20’den fazla not alamazdım. Sonra öğrendim ki sorudaki “sizce” öğrenciye nezaketin ifadesiymiş, kimse bana konuyla ilgili şahsi görüşümü sormuyormuş. Bunu öğrendikten sonra başladım ders geçmeye.

Dediğim gibi, benim için çok yeni bir yazar. Bundan fazlası artık yalana girer. Okudukça tanıyacağım Bülent Akgül’ü.

Şimdi diyeceksiniz ki senin “mim”ler kime gidiyor? Ne yazık ki kimseye efendim. Benden bu kadar. İlk turda mimleme görevimi yaptığım için, ikinci turda affımı istiyorum. Saygılar ve sevgiler herkese.      

Entry filed under: Genel. Tags: .

Beni kritize edeni kritize ederim İki güzel pencereden el eder, birin alsam birin intizar eder!

4 Comments Add your own

  • 1. Bülent Akgül  |  March 20, 2007 at 6:04 pm

    Merhaba Zeynep Hanım,

    Öncelikle güzel düşünceleriniz ve cesaretlendirici sözleriniz için çok teşekkür ederim.

    Sizin yorumlarınızla, yazılarıma bilgilerinizi aktarmanızı ve yanlış bilgilerimi düzelterek hem bana hem okurlarıma akademik bakış açılarını da katmanızı çok arzu ediyorum.

    Aslında yazılarınızı bayağı zamandır okuyorum. Akademisyenlerle konuşurken dilim dolanır benim. Bu durumu bir aşsam da ben de buralarda iki laf söylesem diyorum, ama şuncacık yazıyı 45 kakikada yazabildim.

    Saygılar…

    Reply
  • 2. A. Selim Tuncer  |  March 20, 2007 at 10:22 pm

    Bak bak bak! Ben akademisyen değilim diye mi benim o taraflarda dilin çözülüyor Bülent? :)))

    Reply
  • 3. Bülent Akgül  |  March 20, 2007 at 11:01 pm

    Evet…

    Kendimi daha bir rahat hissediyorum:)))

    Reply
  • 4. Zeynep Özata  |  March 21, 2007 at 7:38 am

    Yahu buraya da benden başka uğrayan iki üç akademisyen var zaten. Onlar da aileden sayılırlar, yani korkacak bir durum yok. Yemeyiz vallahi sizi Bülent Bey. Yazın siz rahat rahat. Bakmayın siz, bizim ismimiz havalı🙂

    Tamam, şu yoğunluk bitti bitiyor. Ondan sonra normal okuma ve yazma hızıma döneceğim inşallah. O zaman da yorumdan bıkacaksınız ve fakat…

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

