Zaman çok hızlı geçiyor…

May 3, 2007 at 8:31 pm 18 comments

Zaman gerçekten de çok hızlı geçiyor. İlk bloğum çökeli ve ben bu sayfayı açalı bile bir yıl olmuş. Daha dün gibi diğer bloğun gidişi ve benim bu sayfaya alışmak ve benimsemek için uğraştığım günler. Nisan 2006’da başlamışım bu sayfaya yazmaya. Toplam 136 yazı yazmışım, bu yazılar 486 yorum almış ve en güzeli de bir yıl içinde bu sayfayı 96.000 kişi ziyaret etmiş. Kimileri şöyle bir uğrayıp gitmişler, kimileriyse saatlerce kalmışlar. Bir çoğu da dönüp dönüp yeniden gelmişler sayfama.

Bu yazılar içinden bir tanesi okunma rekorları kırmış. Tam 4.000 kez okunmuş. Benim de hem çok severek yazdığım hem de hala dönüp okuduğumda beğendiğim bir yazıdır bu; “Büyük fikirler bunlara hazır olan kafalar için vardır…

Diğer bir yazım ise, bu sayfaya göre yorum rekorları kırmış. Hem de öyle böyle değil. Yorumlar da ayrı birer yazı olacak nitelikte. Oldukça hararetli bir tartışma yaşanmış vakti zamanında; “Bir guru olamadık ki sözümüz dinlensin…

Kimi yazılar ise belli ki öğrenciler arasında oldukça popüler; “Yeşil Pazarlama“, “Postmodern Tüketici Araştırmaları“, “Sosyal Sorumlu Tüketici“.  Zira görüntülenme tarihleri nedense hep ödev tarihlerinde yoğunlaşıyor. Bu istatistikleri dikkate alsak diyeceğiz ki bizdeki yeşil tüketici başka yerde yok. Yanılmayalım lütfen, çünkü bu kitlenin amacı bambaşka. 

Bazı yazılarım ise beklediğimin çok altında ilgi görmüş; “İlişkisel pazarlamayı yanlış mı anladık?“, “Ödevini bitir, yapacağın işe göz dikmiş pek çok insan var dünyada“, “Aktivistler pazarlama bilimini/sanatını kullanmayı öğrenirlerse ne olur?“. Ne olur bu konulara biraz daha ilgi gösterelim ve üzerinde düşünelim.

Bir de bir kısım blog okuyucularının araba arkası yazılarını ne kadar çok sevdiğini görmüş oldum; “Akademisyenlerin araba arkası yazıları“.Bu yazı hala yorum alıyor ve ben de ellemiyorum. Belki ilginç bir şey çıkar.:)

Bu süre içinde, bu sayfa bir blog turu ve üstüne de uzun soluklu bir karnaval gördü. İkisi de çok keyifliydi.

Şimdi dönüp bakıyorum da amma çok yazı yazmışım. Bazı yazılarımı ben bile unutmuşum. Bunca yazıyı görünce keyiflenmiyorum desem yalan olur. Biliyorum, bu aralar çok aksatıyorum bu sayfayı. Ne yazık ki bir durulma, bir sıkılma ve bir tür yazı yazamama sendromu içindeyim. Ama umuyorum ki en kısa sürede çıkacağım bu durgunluk döneminden ve nice seneler Blogistan diyorum.

Entry filed under: Genel. Tags: .

Google bize logo yaptı… Uzun zaman sonra yeniden merhaba…

18 Comments Add your own

  • 1. ezgiNet  |  May 3, 2007 at 9:50 pm

    Güzel bir genel değerlendirme olmuş…

    Reply
  • 2. Tuğba  |  May 4, 2007 at 5:02 pm

    Nice yıllara sevgili arkadaşım….

    Reply
  • 3. Deniz  |  May 5, 2007 at 12:31 am

    ” Bloğum ” diye birşey varmı ki🙂 blogum olmasın o🙂

    Reply
  • 4. Tansel Güçlü  |  May 5, 2007 at 4:44 pm

    Hadi bakalım, kutlu olsun hepimize diyelim.

    Reply
  • 5. zeynepozata  |  May 6, 2007 at 7:42 am

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Bu arada, “ğ” aşağıdaki yazıya istinaden kullanılmıştır ve bence çok da yanlış olmayan bir kullanımdır.

    http://selimtuncer.blogspot.com/2006/12/u-blog-szn-bir-tatlya-balasak-m.html

    Reply
  • 6. Cengiz Ç.  |  May 6, 2007 at 2:48 pm

    Mavili blogunuı hatırladım şimdi🙂
    Daha nice yıllara Zeynep.

    Yıldönümleri hızla geçmeye ve katlanmaya başladı. Ben asıl 10. yılını ilan edecek bloğun kime ait olacağını merak ediyorum🙂

    Reply
  • 7. İçlem  |  May 6, 2007 at 8:08 pm

    Ben kutlamak da biraz geç kaldım ama hakikaten nice nice yıllara. Bu blog daha çok tartışmalara vesile olacak.

    Reply
  • 8. A. Selim Tuncer  |  May 6, 2007 at 11:23 pm

    Seyrek yazarsan biz de böyle seyrek takılırız işte buralara:) Geldim ki, bloğunun birinci yıldönümünü idrak ediyorsun. Yine de yetiştim.

    Nice yıllara, sık sık yazmalara diyelim…

    Sevgiler.

    Reply
  • 9. iyifirma.blogspot.com  |  May 10, 2007 at 6:22 am

    Bakış açısı çok güzel ,keşke bunları uygulaması gerekenlerde aynı kafada olabilse

    Reply
  • 10. rustem  |  May 14, 2007 at 4:51 am

    Zaman çok hızlı geçiyor, ama Zeynep hocadan yazı yok !!!

    Reply
  • 11. Metin Kahraman  |  May 14, 2007 at 8:41 am

    Zeynep merhaba, artık yazılarına nasıl odaklandıysam bilemiyorum, yukarıdaki imajı (kardelen çiçeğini) hep penguen olarak gördüm bunca zaman :)) bugün farkettim ki kardelen çiçeğiymiş. Nice seneler daha, yazmaya devam etmen dileğiyle😉

    Başarılar

    Reply
  • 12. eMakale.com  |  May 24, 2007 at 1:40 pm

    Merhaba,
    Sitenizi yeni keşfettim ve çok beğendiğimi belirtmek istedim.
    Tebrikler
    Bana da beklerim..:)

    Reply
  • 13. Celadin CULI  |  May 24, 2007 at 2:46 pm

    Tebrikler ,
    Cok guzel olmus, nice yillara
    Ben Makedonyaliyim, Blogunuz Makedonyada da okunuyor.

    Reply
  • 14. zeynep özata « eylülce  |  May 25, 2007 at 9:16 pm

    […] 25 05 2007 Geçtiğimiz günlerde Zeynep’in blog’una girdiğimde yeni sayfasını açalı bir sene olduğunu […]

    Reply
  • 15. Tunç Kılınç  |  May 25, 2007 at 10:10 pm

    Sevgili Hocam, ne mutlu bugünleri görmek…
    Keyifle takibe devam…

    Tebrikler.

    Reply
  • 16. nilay  |  June 20, 2007 at 1:25 pm

    bizim gibi reklam öğrencilerine öğrettiğiniz şeyler için teşekkürler. daha nice yıllara…

    Reply
  • 17. Mine Yaman  |  June 21, 2007 at 8:20 am

    Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun. Daha nice yazılara ve yıllara.

    Sevgiler,

    Reply
  • 18. zeynepozata  |  June 25, 2007 at 11:02 am

    Teşekkürler.

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

