2008 Blog Konferansı ve Ödülleri

May 14, 2008 at 12:02 am 10 comments

Konuşmayı yayınladıktan sonra bana bir rehavet çöktü ki sormayın. Uzun yazmışım, yoruldum. Ancak sıra geldi konferansı ve ödül törenini anlatmaya.

Uzun zamandır İstanbul dışında olunca, insan unutuyor şehir trafiğini. Ben yayıla yayıla hazırlanıp çıkınca, yaklaşık bir bir saat geç girdim konferansa. Bu arada sanırım Eray’ın da yüreğini hoplatmış oldum. O günden beri sesi çıkmıyor çünkü. Girdiğimde Mehmet Doğan konuşmasını yapıyordu. Ancak sonuna yetişebildim. Son sözleri tüylerimi ürpertti. Ailesine verdiği değer beni çok etkiledi.

Mehmet Doğan’ın ardından Yüce Zerey‘in moderatörlüğünde kişisel başarı öyküleri paneli başladı. Konukları Burak Bayburtlu, Gökçen Karan, Mehmet Subaşı ve Pınar İlkiz’di. Kısa bir ara sonrasında ikinci oturum benim konuşmamla başladı. O bölümü detaylı anlatmak reklama gireceğinden doğrudan sonraki konuşmacılara geçiyorum. Severek izlediğim, derslerimde örnek olarak kullandığım reklamları aparttığım bigumigu’nun sahipleri Aygül ve Yalçın Pembecioğlu geldi sahneye. Çok dinamik ve eğlenceli bir sohbet oldu. Onlardan sonra sahne almadığıma memnun oldum açıkçası :)) Son olarak sahneye Tunç Kılınç moderatörlüğünde Burak Büyükdemir, Bünyamin Ayar, Emrah Doğan ve Selçuk Koyuncu geldi. Oldukça neşeli bir oturum oldu. Sanırım sürenin tek kısa geldiği oturum da buydu.

Konferans sonrasında ödül törenlerine geçildi. Boğaz manzarası muhteşemdi ve fakat akşam vakti rüzgar arttıkça soğuk içimize işledi. Ödül töreni beklediğimden sakin ve açıkçası biraz da sönük geçti. Artık havanın soğuduğundan mıdır, yoksa ikramların azlığından mı çoğu blog yazarı törenden erken ayrıldı. Sahne yükseltilmediği için ödül alanları tam olarak göremedim. Keşke konferansın yapıldığı salonda ödüller verilse ve sonrasında kokteyle geçilseydi diye de düşündüm. Ertesi sabah döneceğimden ben de erken ayrılmak zorunda kaldım.

Okuduğum okumadığım çok sayıda yazarı tanıma fırsatı buldum bu arada. Bunlar arasında benim için en önemlileri Mehmet Doğan ve Bünyamin Ayar’dı. Mehmet Doğan’ı tanıyordum ama şimdiye kadar yüzyüze tanışma fırsatımız olmamıştı. Çok kısa görüşebildik. Umarım sonraki sefere daha fazla sohbet şansı buluruz. Bünyamin ise Anadolu Üniversiteli olmasından dolayı torpilli. Nahnu‘yu az çok tanıyordum ama sahibinin hemşerim olduğunu bilmiyordum. İnanılmaz içten ve alçak gönüllü birisi olduğunu gördüm. Keşke daha önce tanıma fırsatım olsaydı dedim. Bu arada kategorisinde birinci olmasını bekliyordum ama ikinciliği aldı. Ama sanırım Bünyamin, benim gibi çoğu okurunun da gönlünde zaten birinci. Bir ödülü yok bu birinciliğin ama idare edeceksin artık Bünyamin🙂

Konferans sonrasında konuşmamla ilgili bloglarında yorum yapan herkese de ayrıca teşekkür etmek istedim. Onların konferansa dair yorumlarını okumak isterseniz buyurun efedim (atladığım varsa ne olur haber versin);

http://www.nahnu.org/oku/blog-konferansi-2008/

http://www.nahnu.org/oku/blog-konferansinin-ardindan/

http://blog.wolkanca.com/turkiyenin-en-iyi-topluluk-blogu-secildik/

http://beyn.org/blog-odullerinde-en-kisisel-blog-beyn/

http://www.bilgiustam.com/2008-blog-konferansi-izlenimler/

http://www.mustafaturksavas.com/blog-konferansi-2008-ve-blog-odulleri.html

http://www.alialtugkoca.com/arsiv/2008-blog-konferansi-izlenimlerim/

http://www.teknolojinet.com/blog/?p=29

http://muratabi.bloggum.com/yazi/blog-odulleri-blog-konferansi-degerlendirmeleri.html

http://harunguven.blogspot.com/2008/05/2008-blog-konferans.html

http://www.gunesintamicinde.com/turkiyenin-en-iyi-kultur-ve-sanat-blogu-secildik/

http://www.muratbuyurgan.com/2008/05/11/blog-odulleri-sahiplerini-buldu/

Blog ödüllerinin kategorilere göre dağılımı ise şöyle;

Kişisel Bloglar kategorisi
1. beyn.org – Barış Ünver
2. nahnu.org – Bünyamin Ayar
3. omerenis.wordpress.com – Ömer Enis Şen

İş Dünyası Kategorisi
1. webrazzi.com – Arda Kutsal
2. ceoyavuz.wordpress.com – Yavuz Selim Şen
3. bulasicidelilik.com – Youthrep

Komünite – Topluluk kategorisi
1. blog.wolkanca.com – Volkan Yılmaz
2. bigumigu.com – Aygül ve Yalçın Pembecioğlu
3. otobuste.blogspot.com – Murat Kaya

Reklam – Pazarlama kategorisi
1. fikiratolyesi.com – Tunç Kılınç
2. elmaaltshift.blogspot.com – Fırat Yıldız
3. selimtuncer.blogspot.com – A. Selim Tuncer

Teknoloji kategorisi
1. siberkultur.com – Eren Emre Kanal
2. dmry.net – Hakan Demiray
3. yakuter.com – Erhan Yakut

Kültür – Sanat kategorisi
1. gunesintamicinde.com – Süleyman Sönmez
2. jiklet.com – Burak Kaynak
3. azpismis.com – Hakkı Ceylan

Hobi kategorisi
1. edasuner.com – Eda Suner
2. misssgibi.com – Zerrin Damgacı
3. geziyorum.net – Emre Tok

Spor kategorisi
1. webaslanlari.blogcu.com – Murat Şahin
2. acetoblog.com – Bülent Timurlenk
3. bahsettinabi.com – Yalçın Onur

Haber – Gündem kategorisi
1. okanyuksel.net – Okan Yüksel
2. cagatayca.com – Çağatay Aktürk
3. dusunceler.org – Tarık Suat Demren

Eğlence kategorisi
1. elifsevvalsolmaz.blogspot.com – Şevval Elif Solmaz
2. delifikir.org – Lotus Medya
3. geyikmuhendisi.com – Orçun Taşar

 

 

Entry filed under: Diğer Bloglardan Haberler. Tags: .

Bloglar ve Pazarlama Buyursunlar gelsinler!

10 Comments Add your own

  • 1. nahnu  |  May 14, 2008 at 2:32 pm

    zeynep hocam,

    teşekkür ederim. çok naziksiniz, sağolun.

    Reply
  • 2. Eray Endeş  |  May 14, 2008 at 7:52 pm

    Hop etmek ne demek hocam. Bir ara koşuşturuyordum Zeynep Hocayı gören var mı diye🙂

    Tekrar ve tekrar geldiğiniz için çok teşekkür ederim.

    Reply
  • 3. zeynepozata  |  May 14, 2008 at 8:17 pm

    Ne demek sevgili Nahnu. Keşke daha önce keşfetmiş olsaydım sayfanı.

    Eray, gerçekten de özür dilerim. İstemeden oldu🙂

    Reply
  • 4. Eray Endeş  |  May 17, 2008 at 11:19 am

    =)

    Reply
  • 5. hatice  |  May 22, 2008 at 5:13 pm

    çok şey öğreneceğim bir blog, eskişehirli blog yazarlarını ararken bir anda sizle karşılaştım. Keşke bende sizi daha önce keşfetseydim🙂

    Reply
  • 6. iMhatimi  |  December 29, 2008 at 7:56 am

    Blogunuzu çok sık takipçisi oldum hergün mutlaka bakıyorum , ellerinize sağlık bu blog için

    Reply
  • 7. Hediye Fikirleri  |  January 2, 2009 at 4:25 pm

    Ödüllü bloglar arasında sizide görmek isteriz Zeynep Hocam…

    Reply
  • 8. mectruy  |  February 4, 2009 at 11:10 am

    Bende yeni blog yazmaya başladım umarım başarılı olurum

    Reply
  • 9. konteyner  |  May 18, 2009 at 1:04 pm

    Herkesi tebrik etmek isterim blogların bir çoğu tanıdık zaten tanımadıklarımada baktım gerçekten çok başarılı bloglar hal etmişler kazanmışlar hepsini tekrar tebrik ederim.

    Reply
  • 10. fbml kod  |  July 22, 2010 at 11:25 am

    Bende yeni blog yazmaya başladım umarım başarılı olurum

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 321,028 hits
free webpage counters

