İhanet ne zaman başlar?

May 20, 2009 at 10:27 am 7 comments

Sadakat ne zamandan beri firmalar için önemsiz hale geldi? Ya da bu firmalar ne zaman mevcut müşterilerini keriz olarak görmeye başladı?

İlk Digiturk başlattı sanırım bu furyayı ya da benim ilk dikkatimi çeken onların uygulamasıydı. Mevcut müşterilerin ayda 20 küsür milyon ödediği paket, yeni üyeler için ayda sadece 9,90 TL üstelik de 24 ay boyunca. Hadi yediğimiz bu kazığı sineye çekiyoruz.

Şimdi de Turkcell devam ettiriyor bunu. Günlerdir reklamını yaptıkları her yöne 1.200 dakika 35 TL’lik kampanyaları var ya. Artık bu kampanyadan Turkcell’in mevcut müşterileri yararlanamıyomuş çünkü limitli bir kampanyaymış. 20 Mayıs’a kadar geçen geçebiliyormuş. Bundan sonra bu kampanyadan kim mi yararlanabilirmiş? Diğer operatörlerden numarasını taşıyanlar veya yeni Turkcell numarası alanlar.

Sevgili Turkcell, 12 senedir her ay gönderdiğin fauraları düzenle ödeyip sana para kazandıran ben, başka operatörlerle seni aldatmayan yine ben. Şimdi sen kalk, zamanında başka operatörü seçmiş olanları bana tercih et. Yahu bu ne nankörlüktür güzel kardeşim. Şimdi ben ne yapayım? Gelip Turkcell’den yeni bir numara mı alayım yoksa başka operatöre mi geçeyim? Kim bilir, belki onlar kıymetimi senden daha iyi bilirler…

Entry filed under: Genel. Tags: .

Sixth sense Selva Makarna: Ne yavan ne yabancı…

7 Comments Add your own

  • 1. GuYaR  |  May 26, 2009 at 8:35 pm

    Zeynep hanım bu maalesef olan bir durum. Eldeki bir kuş daldaki iki kuştan daha iyi derler ama sanırım buna bizim ülkemizde aldırış eden pek yok. Bu uygulamanın bir benzeri de Avea’da var. Malum Avea da tarihte bir ilk diye bir kampanya duyurmuştu. Her yöne sınırsız kampanyası…. O da aynı bu kampanya gibi sınırlı bir kampanya imiş… Şu an yanlış bilmiyorsam sadece Avea harici operatörlerden iseniz numaranızı Avea’ya taşıyarak bu kampanyadan faydalanabiliyorsunuz…

    Reply
  • 2. Wonder  |  June 3, 2009 at 8:23 am

    Bu uzunca bir süredir Türk Telekom ve TTNET tarafından da sürdürülen bir davranış. Eskiler tabiri caizse söğüşlenirken, yeni abone olanlara düşük fiyatlı kampanyalar yapıldı, bu duruma tepkiler yöneltildi ama dinleyen, umursayan olmadı hatırlarsanız…

    İnsanların başka alternatifi olmadığı, tüketicinin hakkı korunmadığı sürece bu böyle devam edecek gibi görünüyor ne yazık ki.

    Reply
  • […] 27, 2009 Geçenlerde “İhanet ne zaman başlar?” diye bir yazı yazmış ve Turkcell’e sormuştum (lafın gelişi sordum diyorum zira o […]

    Reply
  • 4. eve  |  August 25, 2009 at 2:06 pm

    tesadüfen yazınıza ulaştım. bahsettiğiniz kampanyadan yararlanmak istemiş, ancak kendi abonelerine limitli olduğu için yararlanamamış, gayet sinirli bir şekilde eve dönmüştüm. arkasından turkcell’e bir mail yazmıştım.

    İleti Tarihi : 26.06.2009 15:50:16

    Sayın Yetkili,
    1999 yılında ilk cep telefonumu aldığımdan beri sadık bir Turkcell kullanıcısıyım. Üstelik bu süre zarfında almış olduğum numarayı da hiç değiştirmeden kullandım. 25/06/2009 tarihinde “Bizbize Kamu Heryöne 1200” tarifesinden yararlanmak için başvurduğumda ancak yeni bir hat alarak ya da başka bir operatörden numara taşıyarak bu kampanyaya başvurabileceğimi, Turkcell kullanıcısı olarak başvuru süresinin ve 50.000 kişi için ayrılan kontenjanın dolduğunu söylediler. 10 yıldır kullandığım ve her türlü formda iletişim bilgisi olarak kullandığım numaramı değiştirmek istemiyorum. Ayrıca sadık bir Turkcell kullanıcısı olarak kota(milyonlarca abonesi olan Turkcell için 50.000 kişilik kontenjan ne kadar yeterli olduğu da ayrı bir tartışma konusu) ve zaman gibi kritelerle kısıtlanarak cezalandırıldığımı düşünüyorum. Avantajlı görüşme ücretlerinde yararlanmak için -on yıldan sonra- benim de numaramı başka bir operatöre taşıyarak mı ödüllendirilmem gerekiyor? Turkcell’in kendi kullanıcıları için ayrıcalıkları bu kadar mı sınırlıdır? Bana bu konuda yardımcı olmanızı rica ediyor, konu ile ilgili yorumlarınızı merak ediyorum. İyi çalışmalar dilerim.

    ve cevapları:

    Sayın XXXXX

    Öncelikle size geri dönüşümüzde geciktiğimiz için özür dileriz.

    İletişimde Turkcell’ i tercih ettiğiniz, değerli görüş ve beklentilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

    Bizbize Kamu Her Yön 1200 Dakika tarifesi yeni abone alımı 16.05.2009 tarihinde 23:59’da sona ermiştir.Konu ile ilgili bilgilendirmeler müşterilerimiz ile web sitemizde ve reklamlarımız aracılığı ile paylaşılmıştır.Yanısıra müşterilerimiz sunulan yeni tarife ve kampanyalarımız ile ilgili bilgilere Müşteri Hizmetleri ve Turkcell noktalarından da ulaşabiliyorlar.

    Yeni uygulamada ;

    Bizbize Kamu Her Yöne 1200 dk:

    Numarasını Turkcell’e taşıyan veya yeni bir faturalı hat alan müşterilerimiz 15 gün içerisinde Kamu tarifesinden faydalanmak isterlerse, sadece kendi aralarında değil tüm yönlerle 1200 dakika konuşabilirler. Ve bu tarife için tüm vergiler dahil sadece 35 TL ödeyecekler.Her yöne 1200 dakika sonrası tüm yönleri KDV dahil 20 Kr’a arayabilirler.

    Bizbize Kamu Grup içi 1200 dk:

    15 günden daha fazla süredir hattı açık olan Turkcell müşterilerimiz BizBize Kamu Grup içi 1200 dk ile ayda tüm vergiler dahil 15 TL’ye tüm Kamulularla tam 1200 dakika ücretsiz konuşacaklar. Üstelik diğer tüm konuşmalarının da dakikası sadece KDV dahil 20 Kr olacak.

    Referans gösterilen müşteriler; eğer numarasını Turkcell’e taşımış veya yeni bir faturalı hat almış ve 15 gününü doldurmadıysa Bizbize Kamu Her Yöne 1200dk; 15 günden daha fazla süredir Turkcell müşterisi ise Bizbize Kamu Grupiçi 1200 dk teklifinden faydalanacaktır.

    Bu bilgiler kapsamında müşterilerimizden gelen taleplere yanıt verebiliyoruz.

    Güncel bilgilere web sitemizde yer alan http://www.turkcell.com.tr/bireysel/tarifeler/faturali/bizbizekamulinkinden ulaşabilirsiniz.

    Saygılarımızla

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Arrived at: 26.06.2009 15:50:42

    ben hala sorumun yanıtını alabildiğimi düşünmüyorum.

    Reply
  • 5. eve  |  August 25, 2009 at 2:09 pm

    ne kadar çok yerinizi kaplamışım, kusura bakmayın. mailleri yoruma eklememdeki amaç taleplerin ve yanıtların daha görülebilmesiydi.

    Reply
  • 6. zeynepozata  |  August 25, 2009 at 10:22 pm

    Kapladığınız yerin hiç önemi yok. Hatta daha da fazla kaplayabilirsiniz. Katkılarınız benim için değerli.

    Bazen sadece benim mi başıma geliyor böyle şeyler diyorum ama sistem kimseyi affetmiyor anlaşılan:))

    Kafama takılan konulardan birisi de son dönem sorduğum sorulara firmaların verdikleri cevaplar. Yahu ben bunu mu sordum da bana kampanyayı anlatıyorsun dedirtiyor insana. Sanki karşımızda bir makine var ve cevapları tüm ruhsuzluğuyla o veriyor gibi. Ya da verecek cevapları olmadığında bizlerin söylediklerini duymaz oluyorlar…

    Reply
  • 7. Digiturk kampanya  |  January 6, 2011 at 3:23 pm

    Siteniz cok hos ve guzel olmus. ayrica paylasiminiz icinde tesekurler basarilarinizi devamini dilerim.

    very good thankyou

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


"Uygulamaya elvermeyen teori anlamsız, teoriye dayanmayan uygulama ise kısırdır." Leonardo da Vinci

İletişim

Arşiv

Yakın Takip

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Ziyaretçilerde Son Durum

  • 320,853 hits
free webpage counters

